Prøvetime

Vi tilbyder ALTID en GRATIS prøvetime - det eneste du skal gøre er, at skrive en privat besked på Facebook eller via "Kontakt" her på siden. Vi skal bruge dit navn og mobilnummer for at booke dig i bookingsystemet.

Vi anbefaler altid, at du starter på Jumping4Beginners, hvor der er lagt ekstra vægt på introduktion og vejledning. Kan det af forskellige årsager ikke lade sig gøre, har du altid mulighed for at booke dig på de øvrige hold. Alle kan som udgangspunkt være med på alle hold:) 

Når du har været til en prøvetime og efterfølgende ønsker medlemskab, herunder enten 10-turskort eller løbende medlemskab (fri træning), booker du via "Bliv medlem" i øverste højre hjørne. Du vil efterfølgende modtage en mail med medlemsnummer og adgangskode, hvilke du benytter til at logge på bookingsystemet enten via "Login" i øverste højre hjørne eller vi appén "Sport Solution", som du downloader på din tablet eller mobiltelefon.

Hvornår anbefales Jumping Fitness?

Jumping Fitness er for alle, der har lyst til at få sved på panden og smil på læben:) Jumping Fitness er grundet trampolinens affjedring en meget skånsom træningsform og anbefales til alle, der har problemer med hovedpine/migræne og nakke-, ryg-, hofte- og knæproblemer. Der er mange med særlige udfordringer/begrænsninger, som finder stor velvære ved Jumpingen. Vi anbefaler derfor alle, der retter henvendelse med forskelligartede problemstillinger, at booke en prøvetime og ved selvsyn se, hvordan deres krop reagerer. Det er bestemt et forsøg værd - mange opdager en hel ny verden og ønsker ikke at være denne foruden:)

Hvornår frarådes Jumping Fitness?

Er du gravid eller har du lige født, fraråder vi Jumping Fitness. Vi råder dig til at vente 4-6 måneder efter fødsel, herefter Jumping Fitness vil være en fantastisk bækkenbundstræning.

Jumping Fitness frarådes endvidere i forbindelse med hjertesygdom.